‘Ik ben open en direct, bij mij weet je tot achter de komma waar je aan toe bent’

Afbeelding
Uitgelicht
 

Wassink Advies en Consulting

ZEVENHUIZEN – Dat het hypotheekadvieskantoor van René Wassink vorig jaar door Independer is uitgeroepen tot ‘Beste kantoor regio Groningen’ is niet zo verwonderlijk. Klanten roemen Wassink om zijn duidelijke adviezen, prettige omgang, het feit dat hij altijd bereikbaar is, direct regeert op mailtjes én zijn kennis van de allerlaatste ontwikkelingen. De klantenreviews op de website van Wassink liegen er niet om. Het rapportcijfer ook niet: een 9.4. “Die betrokkenheid met klanten vind ik het mooiste dat er is. Mensen voorzien van een duidelijk advies en ze van A tot Z ontzorgen. Ik regel alles: van hypotheekaanvraag tot de notaris.”
Vooral die duidelijkheid is belangrijk. Er geen doekjes om winden. Dit kan wel, dat kun je beter niet doen als je nog een beetje wilt leven, adviseert Wassink zijn klanten. “Ik ben open en direct. Draai nergens omheen. Bij mij weet iedereen precies waar ze tot achter de komma waar ze aan toe zijn. Meestal bezoek ik mijn klanten thuis. Voornamelijk ’s avonds. Dan kunnen we in alle rust de benodigde gegevens verzamelen. De volgende dag maak ik een berekening die ik direct terugkoppel.”
René Wassink houdt zich al ruim 20 jaar met niets anders bezig dan hypotheken en verzekeringen. Eerst voor grote organisaties, tien jaar geleden als zelfstandige. En dat had -ie achteraf veel eerder moeten doen, vindt hij zelf. Advies op maat, persoonlijk contact met klanten, het compleet ontzorgen is hem op het lijf geschreven. “Het voordeel van alleen werken is dat ik direct weet waar het over gaat. Dat ervaren klanten als prettig. Mensen kunnen me altijd bellen. Ook ’s avonds en in het weekend. En het maakt niet uit bij welke bank ze een hypotheek willen afsluiten. Ik heb namelijk alle Nederlandse banken en verzekeringsmaatschappijen in portefeuille.” Nog een prettige bijeenkomst: de nazorg van Wassink Advies en Consulting. Heeft er een wetswijziging plaatsgevonden die betrekking kan hebben op de hypotheek of (auto) verzekering, wordt je daar per mail van op de hoogte gesteld. Na twee jaar informeert Wassink of er misschien iets veranderd is in de gezinssituatie waardoor mogelijk de hypotheek aangepast moet worden. Een ding is zeker: Wassink weet hoe je als woningkoper geholpen wilt worden. Bekijk de reviews op de website maar: www.wassinkadviesenconsulting.nl. René Wassink is elke dag tot 21:30 bereikbaar op 06 - 542 88 444.
 

UIT DE KRANT

Lees ook