Miss Noord in teken van Hollywood

daphne

RODEN – Stilstand is achteruitgang. En dus is de commissie amusement van de Jaarbeurs van het Noorden constant op zoek naar vernieuwing. Daarom ook is voor het eerst een thema gekoppeld aan Miss Noord. ‘We hebben gekozen voor Hollywood’, vertelt Lucas Schoonbeek. En dus zullen ondermeer die zo bekende letters van Hollywood in het Paviljoen te zien zijn. En dus zal er filmmateriaal vertoond worden en is er die zo typische Hollywood-muziek. ‘Nieuw is verder dat we ook een sponsorruimte hebben tijdens de verkiezing. Voor leden van onze businessclub. Je moet niet denken dat als je al jaren iets op een bepaalde manier doet, het dan goed is. Je moet open staan voor vernieuwing. Zeker nu en zeker ook richting je sponsoren. Want zonder financiële middelen kun je niets organiseren.’ Miss Noord kent voor de editie van 2014 drie hoofdsponsors: Intersport in Roden, Cars Jeans en juwelier Gert Jan van Ark. De juwelier zal ook dit jaar weer een prachtige ring ontwerpen voor de winnares. Ondertussen zijn de veertien finalisten bekend. ‘Een heel mooi gezelschap’, weet Schoonbeek. Miss Noord 2014, een ‘project’ van Sandra Jansen, Janny van der Wal, Maxime Vijfschaft en Angelique Brilstra, begint om 20.00 uur en wordt gepresenteerd door Dennis Weening. (Fotografie Joris Brouwer).

Tessa

Joke