Sjors van der Heide, ondernemer

Afbeelding
actueel

RODEN – “Het is de spreekbuis en het geweten van de regio!”, zegt ondernemer Sjors van der Heide over de Krant. Van der Heide is altijd geïnteresseerd in nieuws. Wil weten wat er in de wereld om hem heen gebeurt. Drie kranten leest hij. In het weekend zelfs wel 4 of 5. De Krant maakt vast onderdeel uit van zijn mediapalet. Is dé nieuwsbron voor zaken die spelen in zijn omgeving. Allemaal papieren kranten trouwens. Niets heerlijker dan met een krantje in een fijne stoel. Van der Heide is geen man voor nu.nl op zijn smartphone. Zoekt hij verdieping, neemt hij plaats achter zijn Apple. “De Krant heeft een behoorlijke slag gemaakt in 15 jaar. Is een volwassen krant geworden. Het bokkeblaadjesniveau ontstegen. De onderwerpen zijn actueel, informatief en inhoudelijk en altijd gericht op de lokale samenleving. Begrijpelijk en no nonsense. En de Krant schuwt niet om dingen te benoemen. Daar houd ik van. Heb zelf als ondernemer genoeg meegemaakt. Ging ook nooit iets uit de weg. En weet je wat ik zo knap vind? Dat je met een gratis product zoveel mensen weet te bereiken. Daarmee ben je ook interessant voor ondernemers. Want die willen dat hun boodschap gezien wordt. Dat kun je alleen maar bereiken met een enthousiaste club mensen die elkaar motiveren. Daar heb ik respect voor. Ik zeg nog eens 15 jaar erbij!”

UIT DE KRANT